hej hopp

Sitter hemma hos herr Böökari och chillar. Dom andra sitter och dricker någon konstigt sprit som smaka lakrits, jag skippar, och så spelar dom guitar hero. Funderar på att lägga mig och sova, är sjukt trött och känner mig hängig. Har ingen lust att bli sjuk nu! Ska iväg och leta jobb med Lina imorgon, eller vi ska gå till olika butiker och lämna våra CVn och se om det nappar bättre än när man skickar in via arbetsförmedlingen. Det skulle vara riktigt najs med ett jobb i höst! Tjäna massa pengar och bara leva livet. Vi tjejer ska ju troligtvist tillbaka till Magaluf nästa år och det var ingen billig resa om vi säger så, men vi hade kul som fan och det är värt pengarna. Hade först tänkt åka till Ibiza bara för att lixom, men det går nästan inga resor dit, bara med massa byten och skit.

Jag är sugen på att se Twilight igen, helt sjukt hur den filmen kan vara så bra. Längtar till tvåan kommer ut, då bli det att se den på premiären. Jag var ju faktiskt först med att se ettan, innan världspremiären och allt. Cooooooooolt! Höhö!

Nej ska väll vara lite social nu innan jag bäddar ner mig.


Kommentarer
MMALTE säger:

Kollade resor idag, nu kostar det bara 3000 att åka till vista sol :D galet

2009-07-28 | 16:04:44
Bloggadress: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback